Politica de Rambursare
Având în vedere că abonamentele digitale sunt incluse sub prevederile OUG nr. 34/2014, conținutul digital face excepție de la dreptul de rambursare.
Nu vei putea să te abonezi și, într-un timp scurt, să vizionezi o mare parte din conținut, iar apoi să ceri returnarea banilor după ce ai beneficiat deja de platformă.
Prin abonamentul tău, primești acces instantaneu la întregul conținut și toate cursurile. Astfel, rambursarea nu este posibilă, ci doar anularea abonamentului.
ANULAREA ABONAMENTULUI
Anularea abonamentului este posibilă oricând, cu minim 5 zile înainte de data următoarei facturări. De exemplu, dacă abonamentul tău se reînnoiește pe data de 15, asigură-te că ne contactezi pentru anulare până cel târziu pe data de 10, pentru a permite procesarea solicitării.
Pentru anularea abonamentului, creează un Ticket în canalul #ticket de pe serverul nostru de Discord, în care să menționezi cererea de anulare.
Dacă, din orice motiv, nu ești pe serverul nostru de Discord, dar ai achiziționat abonamentul Premium, poți accesa discord.gg/smartcreator pentru a crea tichetul de anulare.
Notă:
Cererile de anulare prin email sunt procesate cu o întârziere mai mare în comparație cu cele trimise prin Discord: contact@smartcreator.ro